Kipróbáltuk: Angwatt F1 elektromos roller - illik már év elején győztest hirdetni?

Az ANGWATT F1 a gyártó szerint 1000 wattos, szerintem tuti, hogy több!


Nézd meg a rollerről készült videómat is, ha tetszett iratkozz fel csatornámra!


[roviden mi_ez="Az ANGWATT F1 NEW egy prémium kategóriás elektromos roller 1000W-os motorral és 48V 18,2Ah akkumulátorral." mit_tud="A roller 40-50 km/h sebességre képes, 35-40 km valós hatótávval rendelkezik, kiváló felfüggesztéssel és hármas fékrendszerrel a biztonságos és kényelmes közlekedésért." mennyibe="Az ANGWATT F1 NEW ára 499,09 dollár (körülbelül 185 ezer forint), EU raktárból szállítva, további költségek nélkül." kinek="Ideális választás városi ingázóknak, környezettudatos közlekedőknek, akik egy megbízható, stabil és kényelmes elektromos rollert keresnek a mindennapi használatra."]

ANGWATT F1 - Ez lesz az év legjobb új rollerje?

Az elektromos rollerek világa folyamatosan fejlődik, és az ANGWATT is fejlődik. Nem kicsit, nagyon! Az Angwatt F1-gyel nemcsak a mindennapi ingázást válik élménnyé, hanem a városi közlekedés teljesen új perspektíváját nyitja meg használói előtt.

A közlekedési szokások átalakulása egyre inkább előtérbe helyezi a fenntartható megoldásokat. Az ANGWATT F1 elektromos roller tökéletesen illeszkedik ebbe a trendbe, hiszen károsanyag-kibocsátás nélkül, hatékonyan visz el célunkhoz. A városi dugók és a parkolási gondok korában ez a roller valódi szabadságot kínál a felhasználók számára. A 50-70 kilométeres hatótávolság és a 40-50 km/órás sebesség lehetővé teszi, hogy nagyobb távolságokat is gyorsan megtegyünk.

Az ANGWATT márka 2023-ban indult útjára, amikor a Banggood, az egyik legnagyobb kínai online áruház saját márkás termékkel lépett be az elektromos roller piacra. A forgalmazó, vagyis a Banggood azt mondja, hogy az ANGWATT termékei iránt folyamatosan növekszik a kereslet, ami nem meglepő a kínált minőség és ár-érték arány tükrében.

Nem kell kristálygömb ahhoz, hogy megjósoljam, az F1 miatt még nagyobb lesz az érdeklődés!

Az elektromos rollerek fejlődése az utóbbi években jelentős volt. A kezdeti, gyengébb teljesítményű modellek után ma már komoly műszaki tartalommal rendelkező járművek állnak rendelkezésre. Az ANGWATT F1 a középkategóriában helyezkedik el 1000 W-os csúcsteljesítményű motorjával, masszív vázával és korszerű felfüggesztésével.

A városi mobilitási eszközök közül az elektromos rollerek népszerűsége nem véletlen. Kis helyigényük miatt tárolásuk és szállításuk egyszerű, míg a használatuk nem igényel különösebb fizikai erőfeszítést. Az ANGWATT F1 összecsukható kialakítása lehetővé teszi, hogy akár autó csomagtartójában is szállítsuk, így kombinálhatjuk a különböző közlekedési módokat.

A fejlett fékrendszer, a minőségi felfüggesztés és a tubeless gumiabroncsok együttese teszi az ANGWATT F1 rollert biztonságos és megbízható közlekedési eszközzé a városi környezetben. A következő fejezetekben részletesen bemutatom a roller műszaki paramétereit, használatát és teszt során szerzett tapasztalataimat is.


Az ANGWATT F1 - impozáns külső

Az ANGWATT F1 NEW már első pillantásra robusztus megjelenésével hívja fel magára a figyelmet. Ránézésre biztos, hogy 1000 wattnál nagyobbra tippelnéd, hiszen a vas- és alumíniumötvözetből készült váz kimondottan mgas építésű a gumírozott trepni pedig az átlagnál szélesebb.

A méreteket tekintve az ANGWATT F1 kinyitott állapotban 119 x 70 x 117-135 cm-es, míg összecsukva 117 x 70 x 55 cm-es helyigénnyel rendelkezik. A roller 27 kg-os súlya ugyan nem teszi könnyen hordozhatóvá, de ez az erőteljes motor és a nagy kapacitású akkumulátor velejárója. A 27 kiló számomra még kényelmesen be- illetve kivehető volt a csomagtartóból, de biztos lesz, akinek ez már a mission impossible kategória lesz.

A stabil vázszerkezet maximális terhelhetősége 120 kg, így széles felhasználói kör számára megfelelő. A taposófelület 23 cm széles és 53 cm hosszú, csúszásmentes gumiborítással rendelkezik, ami extra tapadást biztosít minden időjárási körülmény között. A talaj felett 28 cm magasan elhelyezkedő platform és a 20 cm-es hasmagasság lehetővé teszi az úthibák és kisebb akadályok, például járdaszegélyek könnyű leküzdését.

A kormány az ergonómia jegyében született, kellemes hajlítással rendelkezik, amitől a markolatok abszolút kézreállnak, a csukló kényelmes pozícióban van. Nagy öröm, hogy a gyártó a kormény szélességével sem spórolt, a kategóriatársakhoz képest 4-6 centi plusz biztos van a szélességben.Ez összességében jobb fogást és stabilabb irányíthatóságot eredményez.

Háromfokozatban állítható magasságú kormányszára lehetővé teszi, hogy különböző testmagasságú felhasználók is kényelmesen használhassák. A kormánycső és a kormányszár közötti kapcsolat stabilizálására a gyártó egy speciális betétet helyezett el, megszüntetve ezzel a korábbi modelleknél tapasztalt problémát, vagyis a rúd nem lötyög és nem tud elfordulni sem.

A kezelőszervek intuitívan elrendezettek és könnyen elérhetők. A bal oldalon találhatók az irányjelző kapcsolója, a kürt és a fényszóró vezérlése, míg jobb oldalon a gázkar helyezkedik el. A központi LCD kijelző a korábbi modellekhez képest nagyobb fényerővel rendelkezik, így napsütésben is jól olvasható (legalábbis a gyári leírás szerint). A kijelzőn nyomon követhetjük a sebességet, az akkumulátor töltöttségét, a megtett távolságot és egyéb fontos információkat, valamint itt érhetjük el a különböző beállítási menüket is.

Az ANGWATT F1 NEW egyik kiemelkedő innovációja az NFC-kártyás indítási rendszer. A roller két NFC-bilétával érkezik, amelyekkel egyszerűen indíthatjuk és leállíthatjuk a járművet, növelve ezzel a lopásvédelmet. Ez a megoldás kiváltja a hagyományos kulcsos indítást, így nem kell kulcsok elvesztése miatt aggódni.

A roller világítási rendszere átfogó: erős első fényszóró, oldalsó (nagyon fasza) világítás, hátsó féklámpa és irányjelzők gondoskodnak a jól láthatóságról. Az irányjelzők piros színnel villognak, és bár elhelyezésük nem optimális, mégis hasznos biztonsági funkciót töltenek be. A fényszóró fényereje megfelelő az éjszakai közlekedéshez, jól bevilágítja az utat a roller előtt.

A felfüggesztési rendszer kiemelkedő minőségű: az ANGWATT F1 NEW első teleszkópjának hidraulikus, dupla teleszkópos kialakítása motorkerékpár-színvonalú rugózást biztosít, ami jelentősen felülmúlja a kategória más képviselőinél általában használt C-kialakítású megoldásokat. A hátsó rugózásért egy hagyományos rugós felfüggesztés felel. Ez a kombináció kivételesen sima és kényelmes haladást tesz lehetővé még egyenetlen útfelületeken is.


ANGWATT F1 – az ördög a részletekben

Az ANGWATT F1 műszaki specifikációi jól tükrözik, hogy egy erős középkategóriás elektromos rollerről beszélünk. A jármű szíve vagy inkább izma egy 1000 watt csúcsteljesítményű szénkefe nélküli (brushless) Hall motor, ami kiemelkedő gyorsulást és végsebességet biztosít. Ez a motor akár 40-50 km/órás sebességet is lehetővé tesz (gyári adat), valamint 25 fokos emelkedőkkel is megbirkózik (ismét gyári adat), ami városi környezetben minden szituációban elegendő teljesítményt jelent.

Az energiaellátásról egy 48 voltos, 18,2 amperóra kapacitású, A-minőségű lítium akkumulátor gondoskodik. A 873,6 wattórás energiatároló kapacitás egyetlen feltöltéssel 50-70 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé (még mindig gyári adat), ami bőségesen elegendő a legtöbb városi felhasználó napi közlekedési igényeinek kielégítésére. A teljes feltöltés ideje körülbelül 8 óra, amit célszerű éjszaka elvégezni. Az akkucsomag 18650-es cellákból épül fel, amelyek tartósságukról és megbízhatóságukról ismertek.

A teljesítmény szabályozásáért egy fejlett, 29 amperes szinuszos FOC (Field Oriented Control) vezérlő felel, amely egyenletes teljesítményleadást biztosít a hátsó kerékbe épített motor számára. Ez a vezérlő a gyártó új fejlesztése, ami nemcsak a motor teljesítményének optimális kihasználását teszi lehetővé, hanem jelentősen javítja a menetteljesítményt még terhelés alatt és emelkedőkön is.

Az ANGWATT F1 10 colos, tubeless kialakítású gumiabroncsokat kapott. A 10 × 3,0 hüvelykes (80/60-6) EAKIA márkájú abroncsok csökkentett gördülési ellenállásúak, ami pozitívan befolyásolja a hatótávolságot. A tubeless kialakítás csökkenti a defekt esélyét, és jobb kényelmet biztosít, mivel alacsonyabb nyomással is használhatók a belső nélküli gumik. Ezek az abroncsok különböző útviszonyok között is jól teljesítenek, legyen szó városi aszfaltról vagy enyhébb terep-használatról.

A biztonságos megállásról három független rendszer gondoskodik: két mechanikus tárcsafék 140 mm-es féktárcsákkal, valamint egy elektronikus fék (E-ABS), ami gyakorlatilag motorféket és regeneratív rásegítést jelent fékezéskor. Az elektronikus fék erőssége a P07 menüpontban 1-5 között állítható, alapértelmezetten 4-es értéken van, ami már gázelvételkor is érezhető lassulást eredményez. Ez a hármas fékrendszer hatékony és biztonságos megállást tesz lehetővé minden körülmények között.

Az ANGWATT F1 NEW bár nem rendelkezik hivatalos IP vízállósági besorolással, a gyártó szerint bizonyos fokú vízszigetelést kapott. Rövid ideig tartó, enyhe esőben használható, azonban hosszabb időn át tartó esőzés esetén, vagy vízbe merítéskor nem garantált a vízállósága. Fontos megjegyezni, hogy a tartós nedvesség károsíthatja az akkumulátort és az elektronikát, ezért esős napokon érdemes más közlekedési eszközt választani.

A roller vezérlőrendszere számos beállítási lehetőséget kínál. Az integrált NFC-érzékelős központi kijelző átfogó adatokat jelenít meg, és lehetővé teszi különböző paraméterek testreszabását. A kijelző jól látható, a korábbi modellekhez képest növelt fényerővel rendelkezik, így erős napfényben is jól olvasható. Az adatmegjelenítés és a beállítási lehetőségek a kategória legjobbjai közé emelik az ANGWATT F1 NEW-t.

A világítási rendszer is figyelemre méltó: első fényszóró, oldalsó menetfény, féklámpa és irányjelzők gondoskodnak a jó láthatóságról minden napszakban. A világítóelemek LED technológiát használnak, ami alacsony energiafogyasztást és hosszú élettartamot biztosít. Az oldalán végigfutó sárga LED-csík különösen jól láthatóvá teszi a rollert sötétben, ami jelentősen növeli a közlekedés biztonságát.


ANGWATT F1 – Úton, útfélen, avagy a teszt ilyen lett!

Az akkumulátort csurig töltöttem, a kijelző szerint 54 volt felett volt a feszültség, indulhatott a teszt!

Őszinte leszek, az Angwatt F1-gyel már a kicsomagolás előtt elfogult voltam, aminek oka az első lengéscsillapításban keresendő. Vagyis abban, hogy végre nem egy C futóműves rollert kaptam. Nem szeretem a C futóművet. Nem azért, mert ne lehetne abból is jót csinálni, hanem azért, mert a gyártók többnyire elszúrják.

Tudni kell, hogy a C futómű egy olcsóbb megoldás, mint a hagyományos kétoldali lengéscsillapítóval szerelt technika. Ez még nem lenne gond, hogy a gyártók előszeretettel szúrják el a futóműgeometriát, aminek a következménye az, hogy az alapesetben még enyhe utánfutással rendelkező futóműből terhelés miatt vagy simán csak az úthibák, gyorsítás, egyebek miatt eltűnik az utánfutás. Ennek hatására pedig bekövetkezik a retteget kormányszitálás, esés, futóműtörés, meg hasonló finomságok.

Ebben a cikkben írtam részletesebben a C futómű problémájáról: Kipróbáltuk: ANGWATT CS1 e-roller – Jobb, mint a KuKirin?

Egy hagyományos futómű esetén e jelenség bekövetkezésének esélye egészen minimális lesz, ami ismételten csak a C futóműtől gyökeresen eltérő futómű geometriában keresendő.

Szóval a lényeg: Az Angwatt F1 hagyományos első lengéscsillapítással és futóművel rendelkezik, így eleve előnnyel indult nálam!

Van azért 1-2 dolog, ami nem tetszik, ezekről most írok, mert nem szeretném, ha elrontaná a cikk végén a szátok ízét, ugyanis az Angwatt F1 nem érdemli meg, hogy rossz szájízzel álljatok fel e cikk mellől!

  1. Hátsó sárvédő: Mintha nem is ehhez a rollerhez készült volna. Olyan mellbevágó a minőségbeli különbség, hogy tök hihetetlen, hogy egy ennyire jól összerakott rollerhez egy ennyire csúny fröccsöntött valamit adjank. Jó hír, a dolgát teszi, a feladatát remekül ellátja, csak kicsit igénytelen a kinézet.
  2. Irányjelzők: Iszonyítosan idegesítően sípol indexelés közben. Ez még nem lenne baj, az már inkább, hogy ismét egy tök értelmetlen, semmire se jó irányjelzőt kapunk olyan helyre eldugva, ahol garantáltan senki nem veszi észre, hogy villog.
  3. Kijelző: Mindenféle túlzás nélkül mondom, az Angwatt F1 kijelzője semmivel sem jobb, mint bármelyik másik nálam járt roller kijelzője. Napfényben használhatatlan, pont úgy, mint minden más hasonló nálam járt roller kijelzője. Mikor jön már egy roller, amire kitalálnak egy napfényben is látható kijelzőt?
  4. 10 colos kerék: Ezt hagyom a végére, mert alapvetően nem nagy hiba, talán csak az én hülyeségem, hogy erre a rollerre már 11 colos kereket tettem volna.

Akkor most jöhetnek a jó dolgok!

A világítás elől faszányos! Az első projektoros lámpa fénye sötétben teljesen jó. Nem egy reflektor, de elegendő, főleg, ha van mellette valami tiborcz féle LED-es szar utcai világítás is. A hátsó lámpa és a féklámpa fénye sötétben jól látszik, nappal viszont egyáltalán nem. Ez elég gázos. Viszont, az oldalsó narancs LED-sor megint nagyon jó. Már félhomályban is van előnye a plusz fénynek, sötétben meg úgy néz ki a cucc, mint a mikulás szánja, világít, mint a rohadás, nem létezik, hogy lesz olyan autós, aki ne venne észre.

A futómű kitűnő. Indulás előtt ellenőrzés is volt, de kivételesen nem találtam se laza, se túlhúzott csavarokat. A hozzám érkezett Angwatt F1 futóműve, lengőkarjai szépen szabadon mozogtak, semmi nem szorult, de nem is lötyögött. Lehet, hogy csak szerencsém volt, ne hagyd ki a beüzemeléskor a csavarellenőrzést!

A lengéscsillapítás remek. Vagyis nem csak sima rugóstagunk van, tényleg csillapít is a cucc, nem akar a roller pattogni, mint egy elszabadult pöttyöslabda. Igaz ez akkor is, ha pl. egy járdáról leugratsz, nem akar kipattogni alólad, földetérnek a kerekek és gurulsz tovább, mintha mi sem történt volna.

A fékek sajnos mechanikus tárcsafékek, de alapvetően a teszt alatt nem volt gondom velük. Megfogták a rollert és a közel 100 kilómat bármennyire is rohanós volt a tempó. A kettős mechanikus tárcsafék és az elektronikus fék kombinációja hatékony és jól adagolható lassítást biztosít. Az elektronikus fék erőssége a menüben állítható, én végig a gyári 4-es beállításon használtam, ami már gázelvételkor is érezhető lassulást eredményez.

A megtehető táv a gyár szerint 50-70 kilométer. Tegye fel a kezét, aki meglepődik, amikor azt írom nincs ennyi. Érdekes, egy kezet sem látok... Szóval a megtehető táv nálam teljes töltésről kicsivel 35 kilométer felett volt. Megjegyzem a teszt alatt azért volt bajuszrángatás, hegymenet meg minden szar, szóval könnyen előfordulhat, hogy alattad nem 35 lesz a vége, hanem 40. Vagy, ha nagyon spórolós vagy és csak 65 kilót nyomsz (nem fekve), akkor esetleg 45.

Ami a kezelhetőséget illeti, az F1 NEW kormánya tényleg szélesebb, mint amit megszoktam ebben a kategóriában. Már-már olyan nagyfiús érzésem volt a használata közben. Tudjátok, mintha valami nagyobb, erősebb, gyorsabb gépen állnék. És, ha már gyorsaság, akkor van itt néhány dolog, amiről szólnom kell,

mert azt hiszem az Angwatt becsap minket. Vagyis lehet, hogy az Angwatt hazudik!

Az első a sebesség. Itt a becsapás annyi, hogy a gyári adat szerint a végsebesség 50 kilométer/óra alatt van, ahhez képest kilométeróra szerint 62 Km/óra volt a legmagasabb sebesség, amit láttam. Nosza elővettem a telefont, GPS-es ellenőrzés. A végsebesség 49 km/óra GPS szerint. Szóval a gyári adat mégis stimmel, de a kilométeróra becsapja a felhasználót. Ez legyen a legnagyobb probléma!

Ami viszont tuti átverés az a teljesítmény! És, mielőtt kardodba dőlnél leírom, hogy ez a roller szerintem nem 1000 wattos, ahogy a gyár állítja, hanem annál erősebb! Miért mondom ezt?

Nos, van itt a környékünkön egy erős emelkedő (a rollerről készült videós tesztben mutatom is!), ahol minden tesztre érkező rollert meghajtok. Az utolsó roller, amivel küszködve, de fel tudtam menni rajta az a tavalyi KuKirin G3 volt a maga 1200 wattos csúcsteljesítményével. Minden más hasonló teljesítményű gép elvérzett. Mondjuk a KuKirin G2 a maga 800 wattjával nem meglepő módon feladta a küzdelmet, de meghajolt az emelkedő kihívása előtt az 1000 wattos csúcsnyomatékkal rendelkező Angwatt CS1, és baromi meglepő módon az 1200 wattos csúcsnyomatékkal rendelkező OOTD S10 is!

Mi történt az Angwatt F1 esetén? Hát röviden annyi, hogy lényegében szenvedés nélkül felvitt az emelkedőn. Mindezt úgy, hogy a gyártó szerint a csúcsteljesítmény, tehát még csak nem is a folyamatosan leadott teljesítmény csak 1000 watt!

Egyszerűen nem is értem. Ez most az új vezérlőnek köszönhető? Vagy új a motor is? Ennek a motornak érzésre a csúcsteljesítménye (most már sok éves tapasztalataim szerint) inkább 1200-1400 watt mintsem 1000 watt. Ezt támasztja alá amúgy a végsebesség, vagyis inkább a dinamizmus is. Nem mondom, hogy ekkora sebességet nem lehet kihozni 1000 wattból, de az tuti, hogy én még olyan 1000 wattos rolleren nem álltam, ami ennyi idő alatt érte volna el a végsebességet. Parádés!

Legyen ez a végszó!

ANGWATT F1 – összegzés, konklúzió

Természetesen, mint minden terméknek, az ANGWATT F1 nekk is vannak fejleszthető területei. Az irányjelzők elhelyezkedése és piros színe nem ideális – jobb láthatóságot biztosítana, ha más színűek lennének és jobban észrevehető helyen kapnának helyet, és a hátsó sárvédő is inkább egy homokozólapát minősége, mintsem egy ennyire jól megépített rolleré.

A 27 kg-os tömeg miatt a roller hordozása nehézkes lehet, bár ez az erőteljes motor és a nagy kapacitású akkumulátor szükségszerű velejárója. A gyártó által ígért 50-70 kilométeres hatótáv csak nagyon ideális körülmények között érhető el, terhelés alatt és változatos terepen inkább 35-40 kilométerre számíthatunk.

Az ANGWATT F1 NEW kiváló választás azok számára, akik egy megbízható, stabil és erőteljes elektromos rollert keresnek napi ingázáshoz vagy városi közlekedéshez. Az ár-érték arányt tekintve is borzasztó versenyképes a termék – a 185 ezer forintos ár (499,09 dollár) a kategória átlagához képest versenyképes, különösen ha figyelembe vesszük a kiemelkedő műszaki tartalmat, nem elfelejtve a bitang erős motort. Az EU raktárból történő 3-8 munkanapon belüli kiszállítás, valamint a további költségek (szállítási díj, vám, ÁFA) hiánya tovább növeli a termék vonzerejét.

Ha összegezni szeretnénk: az ANGWATT F1 egy impozáns megjelenésű, kiváló minőségű, megbízható elektromos roller, ami tökéletes választás lehet a környezettudatos városi közlekedéshez. Különösen azok számára lehet ideális, akik naponta ingáznak, és fontosnak tartják a kényelmet, a biztonságot és a megbízhatóságot. Az elért teljesítmény és a kedvező ár-érték arány miatt nyugodt szívvel ajánlhatjuk a terméket mindazoknak, akik prémium kategóriás elektromos rollert keresnek.

Ha megtetszett a roller, akkor EU raktárból megvásárolhatod. Az AGWF1NEW25 vagy a BGSPRINGF1 kuponkódot használd a vásárláshoz, ezzel az ár 182 480 Ft lesz. Természetesen vámmal, szállítási költséggel nem kell számolnod, az áfát is tartalmazza az ár.

Vásárláshoz ide kattints:

ANGWATT F1 elektromos roller

Hasonló tartalmak oldalunkon

ANGWATT F1 NEW - Gyakori kérdések és válaszok

1. Milyen akkumulátorral rendelkezik az ANGWATT F1 NEW elektromos roller?

Az ANGWATT F1 NEW egy 48V 18,2Ah kapacitású, A-minőségű lítium akkumulátorral van felszerelve, ami összesen 873,6 wattórás energiatárolónak felel meg. Ez az akkumulátor egyetlen feltöltéssel 50-70 kilométeres hatótávot tesz lehetővé ideális körülmények között.

2. Mennyi idő alatt tölthető fel teljesen az ANGWATT F1 NEW?

A roller akkumulátorának teljes feltöltése a mellékelt 110 wattos EU töltőadapterrel körülbelül 8-10 órát vesz igénybe. Érdemes éjszaka tölteni, hogy napközben kihasználhassuk a teljes kapacitást.

3. Milyen motorral rendelkezik az ANGWATT F1 NEW?

Az ANGWATT F1 NEW egy 1000 watt csúcsteljesítményű, kefe nélküli (brushless) Hall motorral van felszerelve, amely a hátsó kerékbe van beépítve. A motor teljesítményét egy fejlett, 29 amperes szinuszos FOC vezérlő szabályozza.

4. Milyen maximális sebességre képes az ANGWATT F1 NEW?

A gyártó adatai szerint az ANGWATT F1 NEW maximális sebessége 40-50 km/óra, amit a teszteredmények is megerősítenek - GPS-szel mért valós sebesség 45 km/óra körül alakul, míg a kijelző ennél magasabb értéket is mutathat.

5. Milyen fékrendszerrel rendelkezik az ANGWATT F1 NEW?

Az ANGWATT F1 NEW hármas fékrendszerrel van felszerelve: két mechanikus tárcsafék 140 mm-es féktárcsákkal, valamint egy elektronikus fék (E-ABS). Az elektronikus fék erőssége a menüben 1-5 között állítható, alapértelmezetten 4-es értéken van.

6. Hogyan indul az ANGWATT F1 NEW elektromos roller?

Az ANGWATT F1 NEW egyik innovatív funkciója az NFC-kártyás indítási rendszer. A roller két NFC-bilétával érkezik, amelyekkel egyszerűen indíthatjuk és leállíthatjuk a járművet a hagyományos kulcsok helyett.

7. Mekkora terhelést bír el az ANGWATT F1 NEW?

Az ANGWATT F1 NEW maximális terhelhetősége 120 kg. A masszív vas- és alumíniumötvözetből készült váz stabilitást biztosít még a maximális terhelés mellett is.

8. Milyen gumiabroncsokkal rendelkezik az ANGWATT F1 NEW?

Az ANGWATT F1 NEW 10 colos (10×3,0 hüvelykes), tubeless kialakítású EAKIA márkájú gumiabroncsokkal van felszerelve. Ezek az abroncsok csökkentett gördülési ellenállásúak és különböző útfelületeken is jól teljesítenek.

9. Vízálló-e az ANGWATT F1 NEW elektromos roller?

Az ANGWATT F1 NEW rendelkezik bizonyos fokú vízszigetelést, de nincs hivatalos IP vízállósági besorolása. Rövid ideig tartó, enyhe esőben használható, azonban tartós esőzés esetén nem ajánlott a használata, és vízbe meríteni tilos, mert ez károsíthatja az akkumulátort és az elektronikát.

10. Hogyan lehet összecsukni az ANGWATT F1 NEW rollert?

Az ANGWATT F1 NEW roller gyors összecsukó mechanizmussal rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy könnyen szállítható legyen autó csomagtartójában. Összecsukott állapotban a méretei 117 x 70 x 55 cm, így viszonylag kis helyen is tárolható.

A cikk kereskedelmi üzenetet tartalmaz

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://kiprobaltuk.blog.hu/api/trackback/id/18813796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása