A PVY Z20 Pro EVO első látásra nem sokban különbözik az elődjétől, azonban a látszat most is csal!
Nézd meg videós bemutatómat is, ha tetszett iratkozz fel csatornámra!
Bevezető, avagy miről szól ez a cikk?
Az elektromos kerékpárok piaca az elmúlt években robbanásszerű fejlődésen ment keresztül, különösen a 2020-as globális változások óta, amikor rengeteg városlakó fedezte fel újra a kétkerekű közlekedés előnyeit. Ebben az egyre bővülő szegmensben jelent meg a PVY legújabb modellje, a Z20 PRO EVO összecsukható elektromos kerékpár, amely a praktikumot és a technológiai innovációt ötvözi rendkívül megfizethető áron.
A PVY nem ismeretlen név az elektromos kerékpárok világában. A gyártó korábbi modellje, a Z20 PRO (és a Z20 Pro MAX) már bizonyított a piacon, de az új EVO verzió jelentős fejlesztéseket kapott, amelyek kulcsfontosságú területeken javítják a felhasználói élményt. A legfontosabb újítás a nyomatékszenzor beépítése, amely alapjaiban változtatja meg a kerékpározás élményét a korábbi pedálszenzoros megoldáshoz képest.
Ez a kompakt összecsukható e-bike 290 ezer forint alatti bevezető áron érhető el, ami figyelemre méltó ajánlat, tekintettel a beépített technológiára és a sokoldalú felhasználási lehetőségekre. A PVY Z20 Pro EVO nem csupán városi közlekedésre alkalmas - bár ott érzi magát igazán otthon -, hanem enyhébb terepen is megállja a helyét többek között a 20 colos, enyhén mintázott gumiknak köszönhetően.
Az alumínium vázas kerékpár egyik legnagyobb előnye a hordozhatósága. Pillanatok alatt összecsukható, és a 22,5 kg-os súlyával még éppen kezelhető marad. Ez különösen azon felhasználók számára jelent nagy előnyt, akik kombinálják a kerékpározást más közlekedési eszközökkel, vagy korlátozott tárolóhellyel rendelkeznek otthon.
A környezettudatosság jegyében a PVY egy különleges kezdeményezéssel is előállt: minden eladott Z20 PRO EVO után egy fát ültetnek a JUST ONE Tree szervezettel együttműködve. Ezzel a vásárlók nemcsak a saját karbonlábnyomukat csökkentik a kerékpár használatával, hanem aktívan hozzájárulnak a bolygó zöldítéséhez is.
PVY Z20 PRO EVO - praktikus és mutatós külső
A PVY Z20 Pro EVO első pillantásra mmagához ragadja a figyelmedet letisztult, mégis modern megjelenésével. Ahogy az előző verzió, úgy ez a gép is magán hordozza kicsit (az elődnél sokkal jobban) a Himo Z20 formáit, hunyorítva össze is téveszthetnénk vele. Azonban ez nem a Himo Z20, ez annál sokkal jobb gép!
A 6061-es alumíniumötvözetből készült váz egyszerre könnyű és strapabíró, biztosítva a kerékpár 150 kg-os teherbírását. A modell két színben érhető el: szürke és fehér változatban, így mindenki megtalálhatja a számára legvonzóbb opciót. Az összecsukható vázkialakítás praktikussága a mindennapokban felbecsülhetetlen értékű, különösen városi környezetben, főleg, ha kombinálni szeretnéd az autós és a kerékpáros közlekedés előnyeit. Értsd autóval a P+R parkolóig, onnan tovább bringával.
Kinyitott állapotban a PVY Z20 Pro EVO 148 x 60 cm-es, magassága pedig a nyeregállítástól függően változtatható, hogy kényelmesen használhassák a 150-200 cm közötti magasságú felhasználók is. A kerékpár igazi erőssége azonban akkor mutatkozik meg, amikor összecsukják: ilyenkor mérete mindössze 89 x 45 x 64 cm-re csökken, így könnyedén szállítható autó csomagtartójában, vagy tárolható lakásban, kisebb helyiségekben is.
A 20 x 2,125 hüvelykes kerekek jól egyensúlyoznak a stabilitás és a kezelhetőség között. A gumiabroncsok enyhén mintázott futófelülete lehetővé teszi a biztonságos közlekedést városi környezetben, kemény aszfalton sem túl zajos, de megállja a helyét a könnyebb terepen is, nem akar állandóan kicsúszni alólunk. Az első kerék felett találjuk az egyszerű teleszkópos villát, amely kényelmesebbé teszi az utazást az egyenetlen útszakaszokon, hatékonyan elnyelve az úthibákból származó rezgéseket.
A kezelőszervek ergonomikus elrendezése a kormányon praktikus és átgondolt. A bal oldalon találhatók a lámpa, a duda, az irányjelző kapcsolója. Ezen az oldalon található a kijelző is. A kijelzőn tudjuk kapcsolni a rásegítés fokozatait, és innen tudjuk a szerviz üzemmódot is elérni, amivel a motor teljesítménye kioldható (250 wattról 500 wattra). A jobb oldalon helyezkedik el a 7 sebességes váltórendszer kezelőszerve, valamint a gázkar, amely lehetővé teszi a motor aktiválását pedálozás nélkül is.
A kerékpár összesített tömege 22,5 kg, ami az elektromos kerékpárok világában kifejezetten kedvezőnek számít. Ehhez hozzájárul a levehető 36V 14,5Ah-s akkumulátor, amely a vázba integrálva található és kulccsal zárható. Az akkumulátor eltávolítása egyszerű művelet, így otthoni töltése is kényelmes megoldás lehet azok számára, akik nem tudják a teljes kerékpárt a töltés közelébe vinni.
A biztonságot szolgálják a mechanikus tárcsafékek az első és hátsó keréken, amelyek megbízható fékerőt biztosítanak különböző időjárási körülmények között is. A láthatóságról az IPX5 vízállósági besorolással rendelkező, 1200 lumen fényerejű első lámpa, valamint a hátsó integrált féklámpa gondoskodik, amely fékezéskor aktiválódik, növelve ezzel a közlekedés biztonságát.
A praktikumot tovább fokozza a kerékpár hátsó csomagtartója, amely akár 25 kg terhelést is elbír, így ideális bevásárláshoz vagy munkába járáshoz szükséges felszerelés szállítására. Az akkumulátor USB-csatlakozóval is rendelkezik, lehetővé téve mobileszközök töltését menet közben, ami hosszabb utak során különösen hasznos lehet. A kerékpár IPX5 vízállósági tanúsítvánnyal rendelkezik, így kisebb esőzések sem jelentenek gondot, bár a gyártó nem javasolja a használatát szélsőséges időjárási körülmények között.
PVY Z20 PRO EVO részletes specifikációi
A PVY Z20 Pro EVO szívét egy 250 watts teljesítményű, kefe nélküli egyenáramú motor képezi, amely a hátsó kerékbe integrálva biztosítja a meghajtást. Ez a kompakt erőforrás 50 Nm-es nyomatékával könnyedén megbirkózik akár 15 fokos emelkedőkkel is, és különlegessége, hogy feloldható akár 500 watt teljesítményre is. Az Európai Unió szabályozásának megfelelően az alapbeállítás szerinti 25 km/h sebességkorlát is kibővíthető 32 km/h-ra magánterületen való használat esetén, bár ez utóbbi nem jogszerű (legalábbis elektromos kerékpárként használva) közutakon.
Az egyik legjelentősebb fejlesztés a korábbi Z20 PRO modellhez képest a nyomatékszenzor beépítése. Ez a korszerű érzékelő a pedálokra kifejtett erőt méri, és ennek alapján szabályozza a motor rásegítését, szemben az előző generáció pedálfordulatszám-érzékelőjével. A gyakorlatban ez azonnali és természetesebb rásegítést eredményez – nincs késlekedés, nincs zavaró lökésszerű indulás, csak egyenletes és jól adagolható teljesítmény, különösen hasznosnak bizonyulva emelkedőkön vagy elinduláskor.
A PVY Z20 Pro EVO energia-ellátásáról egy kivehető, 36V 14,5Ah lítiumion akkumulátor gondoskodik, amely jelentős fejlesztést jelent az előd 10,4Ah-s akkumulátorához képest. A megnövelt kapacitásnak köszönhetően a hatótávolság akár 120 kilométerre is nőtt pedálrásegítéses üzemmódban, míg tisztán elektromos használattal (a csomagban található gázkart felszerelve) 50-60 kilométert tehet meg egyetlen töltéssel. Az akkumulátor teljes feltöltése 5-6 órát vesz igénybe a mellékelt 42V-2A intelligens gyorstöltővel.
A meghajtásról szólva érdemes kiemelni, hogy a PVY Z20 Pro EVO 7 sebességes váltórendszerrel van felszerelve, amely 48 fogú lánckerékkel párosul, lehetővé téve a terephez és sebességhez igazodó optimális áttétel kiválasztását. A pedálrásegítés öt szintjét az intelligens kijelzőn lehet beállítani, amely emellett számos hasznos információt is megjelenít.
A meghajtás kapcsán fontos kiemelni, hogy a gyártó adja a bringa mellé a gázkart, de felszerelni neked kell majd. Vagyis a PVY Z20 Pro EVO gyárilag EU komform, megfelel minden feltételnek, amit az EU támaszt az elektromos kerékpárok felé, de ha akarod felteheted a gázkart, a végsebességet módosíthatod, így pedig az elektromos kerékpárodat elektromos segédmotoros kerékpárrá alakíthatod. Így természetesen már egész más szabályok vonatkoznak rá, mint egy elektromos kerékpárra, így, ennek tudatában állj neki az átalakításnak!
A biztonságról és kényelemről gondoskodnak a mechanikus tárcsafékek, amelyek megbízható fékerőt biztosítanak minden körülmények között. Az első teleszkópos villa hatékonyan nyeli el az úthibák okozta rázkódást, hozzájárulva a kényelmes utazáshoz. A kerékpár IPX5 vízállósági tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy ellenáll a kisebb esőzéseknek és fröccsenéseknek, bár a gyártó nem javasolja a zord időjárási körülmények közötti használatát.
A PVY Z20 Pro EVO méretei figyelemre méltóak: kinyitott állapotban 1480 x 600 x 1210 mm, összecsukva pedig mindössze 890 x 450 x 640 mm. A kerékpár nettó súlya 22,5 kg, maximális terhelhetősége pedig 150 kg, ami meghaladja a kategória átlagát. A hátsó csomagtartó önmagában 25 kg terhelést bír el, így ideális táskák vagy egyéb felszerelések szállítására.
Világítás tekintetében a kerékpár LED első lámpával és hátsó lámpával van felszerelve, amelyek nemcsak a láthatóságot biztosítják rossz fényviszonyok között, hiszen a hátsó lámpa féklámpaként és irányjelzőként is funkcionál, növelve ezzel a közlekedés biztonságát. A kerékpár CE tanúsítvánnyal rendelkezik, ami garantálja, hogy megfelel az Európai Unió biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi követelményeinek.
Jellemzők | PVY Z20 PRO EVO (új) | PVY Z20 PRO (régi) |
---|---|---|
Váz Anyaga | Alumínium ötvözet | Alumínium ötvözet |
Gumik | 20*2.125 hüvelyk pneumatikus gumik | 20x2.3 hüvelyk felfújható gumik |
Fék | Mechanikus dupla tárcsafék | Mechanikus dupla tárcsafék |
Nyomaték | 50 Nm | 50 Nm |
Villa | Első lengéscsillapító | Első lengéscsillapító |
Motor | 36V 250W (feloldás után 500W) | 500W kefe nélküli motor |
Váltó | 7 sebességes | SHIMANO 6 sebességes |
Max sebesség | 25 km/h (feloldás után 32 km/h) | 25 km/h |
Rásegítés | Nyomatékszenzoros pedál rásegítés & gázkar | Három üzemmód: tiszta elektromos, rásegítés, biciklizés |
Hatótáv | Rásegítéses mód: 120 km Elektromos mód: 50-60 km |
Rásegítéses mód: 80-100 km Elektromos mód: 50-60 km |
Kijelző | SLHN-P8 okos kijelző | Nem megadott |
Akkumulátor | 36V 14.5Ah lítium akkumulátor | 36V 10.4Ah kivehető akkumulátor |
Világítás | LED első & hátsó lámpa+irányjelző | Első lámpa & Hátsó fényvisszaverő |
Töltési idő | 5-6 óra | 4-6 óra |
Emelkedési képesség | 15° | 25° |
Összecsukott méret | 890 x 450 x 640 mm | 890 x 380 x 645 mm |
Kerékpár súlya | 22.5 kg | 22 kg (hátsó kosár & sárvédők nélkül) 30 kg (hátsó kosárral & sárvédőkkel) |
Kinyitott méret | 1480 x 600 x 1210 mm | 1570 x 620 x 1070-1230 mm |
Max terhelés | 150 kg | 150 kg |
Szín | Szürke, Fehér | Fehér, fekete |
Ajánlott magasság | 150-200 cm / 4.9-6.5 láb | 165-190 cm |
USB töltés | Nem megadott | Van |
Hátsó csomagtartó | Nem megadott | Van |
Fém sárvédők | Nem megadott | Van |
Mobiltartó | Nem megadott | Van |
Tanúsítvány | CE | CE |
PVY Z20 PRO EVO - ez pedig a gyakorlat
Két évvel ezelőtt, egészen pontosan február 16-án jelent meg a cikkem a PVY Z20 Pro-ról. Szerencsére idén kicsit később kellett elkezdenem a bringa teszteket, mert a február még nem lett volna alkalmas erre a feladatra. Akkor, 2023-ban az első kerékpárteszt volt, és jobbat nem is kívánhattam volna magamnak!
A Z20 Pro egy 500 wattos bringa volt remek felszereltséggel. Gyárilag kaptuk a csomagtartót, a hátsólámpát, a fém sárvédőket, ami akkoriban még eléggé csodaszámba ment. Az ára is barátságos volt, hiszen 289 ezer forintért hozhattuk el. Nyugodtan mondhatom a vevők körében is sikert aratott a gép, elég sok fogyott belőle.
Azóta azonban eltelt két év meg egy pici, így meglepetésként ért, amikor a forgalmazó megkérdezte, hogy ki akarom-e próbálni a PVY Z20 Pro-t. Nem tudtam, hogy bennem vagy a mátrixban van a hiba, ilyen durva déjà vu-m már rég volt. Aztán persze leesett a garas, amikor megláttam a névben az EVO utótagot.
A megvilágosodás addig tartott, amíg magát a bringát meg nem láttam képeken, mert akkor megint azt gondoltam, hogy olyan nem létezik, hogy kétszer lépjek ugyanabba a folyóba. És tényleg nem létezik, mert bár az PVY Z20 Pro EVO szinte ugyanúgy néz ki, mint az elődje, azért találunk lényeges különbségeket. Szerencsére ezek a különbségek kettő kivételével pozitívumok. Rögtön el is lövöm a puskaport, az egyik negatívum a sárvédő, hiszen a fasza fém sárvédők helyett elég kommersz műanyag darabokat kapunk. Kár érte!
Bár elsőre a váz is változtlannak tűnik, hamar kiderül, hogy egy tök más vázat kapunk. Ez a váz sokkal inkább a korábbi HIMO-ra, mint a korábbi PVY-ra hasonlít. Lekerekített élek, félig-meddig rejtett kábelezés és filigránabb is a cucc. Egyszóval ha sokkal nem is, de kétségtelenül jobban néz ki, mint az elődje!
Pozitív változás, hogy a míg ezen a sávédő lett kommerszebb, a régin a csomagtartó volt az. A PVY Z20 Pro EVO csomagtartója egy sokkal masszívabb darab, a gyári leírás szerint 25 kilóval terhelhető. Nekem mindenképpen pozitívum, hogy a régi alumínium felni helyett küllős kerekeket kaptunk, ez valahogy jobban passzol ehhez a géphez.
A váz kapcsán adós vagyok még egy negatívummal, ez pedig a fogó hiánya. A régi vázon az ülés alatti részen volt egy kapaszkodó, aminél fogva a bringát fel lehetett emelni, így pedig sokkal könnyebb volt betenni pl. az autó csomagtartójába. Az új vázról ez lemaradt, és számomra ez komolyabb hiba, mint a sárvédők műanyaggá válása.
Még két pozitívum: Az egyik, hogy kaptunnk az elektromos rendszerbe kötött hátsó lámpát, ami féklámpaként és irányjelzőként is funkcionál. Igaz, az irányjelző nem valami szemkiégető valami, sok nem látszik belőle, legalábbis napfénynél. A másik pozitívum, hogy a korábbinál sokkal erősebb a kormányrúd rögzítése, vagyis nem maga a zsanér, hanem a szerkezet, ami függőleges állásban rögzíti.
Ami kimaradt az ülés, ez nekem egy kicsit kicsike, vagy csak el vagyok szokva az ilyen ülésektől. A puhaság, a kényelem viszont megfelelő, a teszt alatt nem fájdult meg a hátsóm. Nem túl puha, de nem is kemény, nekem olyan pont jónak tűnt.
Nem változott az első lengéscsillapító, ugyanaz az olcsó megoldás jutott bele, mint az elődbe. Ezzel együtt rossznak nem mondanám, csak éppen nem lehet lezárni és nem lehet a keménységet sem állítani. Szóval egyszerű, mint a faék, de működik.
Az új PVY Z20 Pro EVO esetén két dologra voltam nagyon kíváncsi a teszt előtt. Az egyik a váltó a másik a nyomatékszenzor. A váltó azért, mert végre egy olyan bringa, ahol nem a Shimano Tourney csomag dolgozott, ami csak nevében Shimano, minőségében valami egészen más. A Z20 Pro EVO-nál a gyártó már nem ragaszkodott a név miatt a Shimano váltóhoz, került bele kínai akármi.
Nos, ez a kínai akármi a teszt alatt gyönyörűen tette a dolgát. Gyárilag jól volt beállítva nem kellett hozzányúlnom. Vajpuhán ugrik a lánc a keréken lefelé és felfelé is, szépen zizeg a cucc gurulásnál, szóval egy szavam nem lehet! El szoktam mondani, most is elmondom, a hátsó agymotoros bringáknál a váltó minősége mejdnem másodlagos, mert a nagy nyomatékot nem a láncon és a váltón visszük át a kerékre, hanem eleve ott van hátul a hátsó agymotor miatt. Így aztán, ha kicsit gyengébb a váltó (mint pl. a Shimano Torney/SYS) akkor sincs gond.
A nyomatékszenzor volt tehát a másik pont, amire kíváncsi voltam. Na kérem, ezzel az van, hogy sokkal jobb természetesen, mint a sima pedál vagy sebességszenzor, de azért tökéletesnek nem mondanám. A tökéletlensége abban áll, hogy a rásegítés erősségével bizony játszani kell nekünk is. Vagyis kell állítgatnunk az egyes és az ötös föközat között attól függően, hogy mennyire meredek az út vagy mekkora sebességgel akarunk haladni.
Az van ugyanis, hogy pl. ötös rásegítés mellett a pedált konkrétan üresben forgatod a bringa pedig megy. Hol van itt a nyomatékérzékelés? Mondjuk ki nyugodtan, sehol.
Ezzel együtt, ha megszokod a használatot, és a váltó mellett a rásegítés fokozatait kapcsolod igény szerint megjön a nyomatékrézékeléses működés is. Ezt leginkább emelkedőn fogod észrevenni, ahol a rásegítés szinte észrevétlenül érkezik, csak annyit érzékelsz, hogy olyan emelkedőn mész föl viszonylag könnyen ahol előtte hagyományos kerékpárral nem tudtál.
A gyártó szerint a PVY Z20 Pro EVO 15 fokos emelkedővel képes megküzdeni. Van itt nálunk egy emelkedő, ezen szoktam a bringákat és a rollereket is tesztelni, ez valahol 16-17 fok táján van a legmeredekebb részén. Nos ezen, ha nem is könnyedén, de lihegés és izzadás nélkül feltekertem.
Azt azért fontos megemlítenem, hogy egy roller esetén könnyű belőni, hogy mekkora az emelkedő, amin fel tud menni. Bringán ez nehezebb, mert van rajta pedál, amit tekerünk. Én elég sokat bringázok mostanában, szóval van a lábamban erő (ha nem is őrült sok), így nekem a 16-17 fok ezzel a kerékpárral meg sem kottyant, de nem biztos, hogy Te is így leszel ezzel. Emiatt csak óvatosan, de azt merem mondani, hogy a gyárilag megadott 15 fok valós!
Hatótáv. Na ez megint érdekes kérdés. Teletöltöttem az aksit mentem hegyen völgyön, erdőn mezőn aszfalton, de nem nagyon akart lemerülni. Sajnos a feszültségérték nem látszik a kijelzőn, így csak becsülni tudom mi lehet a megtehető táv egy töltéssel. A gyárilag megadott 120 kilométer semmiképp. Azt mondom, hogy egyes fokozatban, sík terepen, nem száguldozva, kevés megállással és elindulással talán a 80 kilométer reális lehet.
Lényeges momentum: Az elődben az akkumulátor csak 10,4 Ah kapacitású volt, a PVY Z20 Pro EVO akkumulátora pedig már 14,5 Ah kapacitású. Vagyis nem csak takarékosabb a nyomatékszenzor miatt, de az akkumulátor kapacitás is nőtt közel 50 százalékkal!
Persze ez megint függ attól Te hány kiló vagy, attól, hogy szemből vagy hátulról fúj a szél, hogy milyen az útburkolat és még folytathatnám. Az egyetlen dolgo, amit biztosan merek állítani, hogy a relazív kicsi akkumulátor miatt ennek a bringának úgy kellett a nyomatékszenzor, mint egy falat kenyér, mert így érezhetően takarékosabban bánik a rendelkezésre álló energiával.
PVY Z20 PRO EVO - Ez itt az összegzés
Ha a két évvel ezelőtti PVY Z20 pro-t szerettétek, akkor a PVY Z20 Pro EVO-t is szeretni fogjátok. Szögegyszerű városi kerékpár. Kicsi, könnyű, de kényelmes, nyomatékszenzoros és elég jól megy. Elfér egy autó csomagtartójában, de zónázó vonatra is könnyedén felviheted összehajtva.
Az akkumulátor nem bődületes (de mégiscsak nagyobb az elődnél majdnem 50 százalékkal), de ha arra használod, amire kitalálták, vagyis a városon belüli ingázásra, akkor akár 2-3-4 napot el lehetsz egy töltéssel, függően persze attól mekkor a napi táv, amit meg kell tenned. Kipróbáltam kicsit rázósabb terepen is, a lengéscsillapító egy kicsit puhának tűnt az én testsúlyomhoz, de ezen kívül nem tudok rá rosszat mondani.
Ami pedig lényeges még, nem is kicsit, hogy az ára semmit sem változott a két évvel ezelőttihez képest. Ezt persze köszönhetjünk országunk nagy barátjának, a szőke ciklonnak, Donald (nem Duck-nak, hanem) Trumpnak, aki elintézte, hogy a dollár jelenleg pont annyi forintba kerül, mint két éve. Sajnos az euró nem, de így legalább több forintot kapunk egy euróért. Kész nyereség.
Na, elkanyarodtam a témától. A lényeg, hogy az új nyomatékszenzoros PVY Z20 Pro EVO majdnem forintra pontosan annyba kerül, mint két éve a pedálszenzoros PVY Z20 Pro került, ez pedig komoly fegyvertény, mert azt mutatja, hogy a nyomatékszenzor végre tényleg a megfizethető ársávba kerülhet!
Ha megtetszett a bringa, akkor a PVYZ20EVONEW kuponkóddal 288 556 forintért tudod megrendelni cseh raktárból. Szállítási költség nincs, vámköltség nincs, rejtett költség nincs. Vásárlás az alábbi hivatkozásra kattintva:
PVY Z20 PRO EVO elektromos kerékpár
Gyakori kérdések a PVY Z20 PRO EVO használatával kapcsolatban
1. Miben tér el a PVY Z20 PRO EVO a korábbi modelltől? A PVY Z20 PRO EVO legfontosabb újítása a nyomatékszenzor beépítése a korábbi pedálszenzor helyett, nagyobb kapacitású (14,5Ah) akkumulátort kapott az előd 10,4Ah-s akkujához képest, valamint masszívabb csomagtartóval és integrált hátsó lámpával rendelkezik.
2. Milyen messzire lehet eljutni egy töltéssel a PVY Z20 PRO EVO-val? A gyártó által közölt hatótávolság akár 120 km pedálrásegítéses üzemmódban, de a valós életben, vegyes használattal körülbelül 80 km-es hatótávra számíthatunk egy töltéssel.
3. Mennyire gyorsan lehet közlekedni a PVY Z20 PRO EVO-val? Az európai szabályozásnak megfelelően a PVY Z20 PRO EVO maximális sebessége 25 km/h, de feloldható 32 km/h-ra is, amit azonban csak magánterületen szabad használni.
4. Milyen nehéz a PVY Z20 PRO EVO és mekkora súlyt bír el? A kerékpár összsúlya 22,5 kg, és maximum 150 kg terhelést képes elviselni, míg a hátsó csomagtartó önmagában 25 kg teherbírással rendelkezik.
5. Mekkorára csukható össze a PVY Z20 PRO EVO és hogyan kell összehajtani? A PVY Z20 PRO EVO összecsukva 89 x 45 x 64 cm méretű, az összehajtás egyszerű: le kell hajtani a kormányrudat, behajtani a vázat a középső csuklónál, és leengedni a nyerget.
6. Vízálló-e a PVY Z20 PRO EVO elektromos rendszere? A PVY Z20 PRO EVO IPX5 vízállósági tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy ellenáll a kisebb esőzéseknek és fröccsenéseknek, de a gyártó nem javasolja a használatát zord időjárási körülmények között.
7. Milyen terepen használható leginkább a PVY Z20 PRO EVO? A PVY Z20 PRO EVO elsősorban városi használatra és könnyebb terepre tervezték, az első teleszkópos villa és a 20 x 2,125 hüvelykes enyhén mintázott gumiabroncsok lehetővé teszik a földutakon való közlekedést is, de nem kifejezetten terepkerékpár.
8. Mennyi idő alatt tölthető fel teljesen a PVY Z20 PRO EVO akkumulátora? A PVY Z20 PRO EVO 36V 14,5Ah akkumulátorának teljes feltöltése körülbelül 5-6 órát vesz igénybe a mellékelt 42V-2A intelligens gyorstöltővel.
9. Milyen garanciát ad a gyártó a PVY Z20 PRO EVO-ra? A PVY Z20 PRO EVO-ra 1 év garancia vonatkozik az elektronikus és strukturális alkatrészekre, míg a vázra 10 év garancia érvényes, ami kiemelkedő a kategóriájában.
10. Hogyan segíti a környezetvédelmet a PVY Z20 PRO EVO vásárlása? A PVY a JUST ONE Tree szervezettel együttműködve minden eladott Z20 PRO EVO után egy fát ültet, így a vásárlók nemcsak saját karbonlábnyomukat csökkentik a kerékpár használatával, hanem aktívan hozzájárulnak a bolygó zöldítéséhez is.
Kommentek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.